Tak jak działalność gospodarczą trudno w dzisiejszych czasach oddzielić od reklamy, tak i nie możliwe jest oddzielenie reklam od naszego życia codziennego. Dzwignią handlu i kluczem do sukcesu jest bowiem reklama ale by była skuteczna musi dotrzeć do odbiorcy, a to jest łatwiejsze im liczniejszymi kanałami przekazywane. Media kipią od reklam, mamy je w telewizji po miedzy każdym programem, często są nimi przerywane filmy, atakują nas ze stron gazet, zajmując nie rzadko tyle samo miejsca co artykuł, który przed chwilą przeczytaliśmy. Reklamy i informacje o promocjach to najbardziej rzucające się w oczy miejsca na stronach internetowych, które odwiedzamy. Ulotkę reklamowa dostaniemy na ulicy, znajdziemy w skrzynce pocztowej czy za wycieraczką samochodu. Reklama nie rzadko dołączana jest do wiadomości mailowych, które otrzymujemy czy też wizytówek. Możemy pokusić się zatem o stwierdzenie, że jest ona obecna na każdym kroku naszego życia, uciec od reklamy się zatem obecnie nie da, warto jednak bardziej krytycznie patrzeć na reklamę że świadomością, że są tam wykorzystywane technik socjo-techniczne, które maja na nas oddziaływać.

mftp.pl

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułPrawdziwy humanista
Następny artykułLekcje w szkole

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here