Odpowiednie warunki pracy są kluczem do sukcesu i dobrej organizacji pracy swojej i innych. Porządek to pierwsze słowo jakie przychodzi na myśl w kontekście dobrej organizacji pracy własnej i podwładnych. Dobrze przygotowane stanowisko pracy oferuje szybkie i dobre rozpoczęcie pracy a także jej zakończenie. W dużych firmach są opracowywane specjalne wytyczne czy to w postaci regulaminów czy procedur postępowania. Ich celem jest standaryzacja warunków pracy i opracowanie jednego sprawdzonego i przestrzeganego przez wszystkich sposobu wykonywania poszczególnych czynności związanych z porządkiem na stanowisku pracy. Dobre warunki pracy muszą dawać minimum swobody w przestrzeni do działania. Jeden nie może przeszkadzać drugiemu ani fizycznie czyli przez ograniczanie miejsca ani przez hałas. W kwestii hałasu stosuje się odpowiedni osprzęt jak np. głośniki tłumiące hałas. W sprawie bezpieczeństwa również stosuje się wszelkie niezbędne środki jak np. kask ochronny. Stanowiska biurowe nie wymagają tak ścisłych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy.

7dak.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here