Dziś ze względu na liczne uproszczenia w działaniach kredytowych i w udzielaniu kredytów możliwa jest ich sprzedaż na wielu polach eksploatacji. Mianowicie możliwe jest definiowanie oferty kredytowej, która będzie dostępna dla każdego rodzaju klienta w różnych kanałach dystrybucji niezależnie od tego gdzie się z nią spotka. Jest ona, bowiem w pełni uniwersalna i całkowicie zminimalizowana a zatem rodzaj wybranego kanału sprzedaży w żaden sposób nie determinuje tego, jakie dokumenty czy też inne formalności jest zobligowany przedstawić dany klient. Sytuacja jest, więc bardzo korzystna i klarowna. Korzystają z niej zarówno klienci jak i same banki lub inne instytucje finansowe, które w ten sposób zwiększają swoje zyski ze sprzedaży. Jak to robią? Przede wszystkim korzystają ze wszystkich możliwych sposobów, aby zachęcić klienta do zakupu danego produktu. A zatem ten sam kredyt gotówkowy będzie mu oferowany w formie reklamy sprzedażowej emitowanej w mediach i dodatkowo ten sam produkt będzie dostępny w internecie w bankowości elektronicznej jak i na stronie internetowej. Poza tym ten sam prosty kredyt będzie również dostępny w kontakcie telefonicznym lub mailowym jak i w oddziałach banku. Jednym słowem klient będzie nim bombardowany wszędzie gdzie tylko się pojawi. I trzeba sobie powiedzieć, wprost, że takie działanie nie jest wcale niczym złym. Pozwala, bowiem na łatwy dostęp do oferty oraz poznanie jest w sposób dokładny. Klient jest, więc w znacznie mniejszym stopniu narażony na jakiekolwiek dodatkowe koszty, których mógłby się spodziewać w momencie, kiedy oferta kredytowa byłaby jakoś mocno skomplikowana.

dominikum.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here