Self Storage – sposób na porządek w mieszkaniu i biurze!

0
1127

Sterty dokumentów piętrzące się w szafce pod biurkiem? Ubranka dziecięce, z których nasze dzieci już dawno wyrosły, ale szkoda nam ich wyrzucić? A może stara lodówka, która na pewno nam się jeszcze przyda? Skądś to znasz, prawda? Bardzo często w naszym domu czy biurze znajduje się wiele niepotrzebnych rzeczy, które zagracają naszą przestrzeń, ale nie umiemy ich tak po prostu wyrzucić. W takim wypadku warto skorzystać z usług Less Mess Storage (pełna oferta jest dostępna na https://www.lessmess.storage/).

Self Storage – pozbądź się bałaganu

Self Storage to nic innego jak wynajem powierzchni w samoobsługowych przechowalniach do składowania przeróżnych rzeczy – począwszy od książek, mebli czy sprzętów AGD, a skończywszy na firmowych dokumentach czy materiałach reklamowych. Idea samoobsługowych schowków narodziła się już pod koniec lat 60. w Stanach Zjednoczonych. Do Polski dotarła dużo później. Tak naprawdę dopiero ok. 10 lat temu obiekty typu self storage zaczęły się pojawiać na mapie naszego kraju. Od kilku lat popyt na tego typu usługi stale rośnie, w związku z czym rynek magazynowy w Polsce intensywnie się rozwija.

Zasada działania samoobsługowych magazynów jest bardzo prosta. Na początek wybieramy schowek, który pomieści nasze rzeczy. Możemy przebierać w różnych wielkościach skrytek – od 0,5 m² do nawet 20 m². Dzięki temu będziemy mieć pewność, że nasze rzeczy na pewno się zmieszczą. Po podpisaniu umowy, np. w firmie Less Mess Storage, otrzymujemy indywidualny kod dostępu do schowka. Nawet jeśli wynajmujemy pomieszczenie na miesiąc, możemy skorzystać z niego w dowolnej chwili. Oznacza to, że w trakcie trwania umowy możemy np. zabrać część swoich rzeczy albo dołożyć nowe. Dostęp do naszego magazynu mamy przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu.

Usługa self storage pomoże nam uporać się z bałaganem w domu czy w biurze. Po jakimś czasie w naszych mieszkaniach zbiera się dużo niepotrzebnych rzeczy, które kupujemy na promocjach czy dostajemy w prezencie. I tak po kilku latach szafki pękają w szwach od przedmiotów, których nawet ani razu nie użyliśmy, ale mamy do nich sentyment. Jeśli chcemy, by w naszym mieszkaniu znów zapanował porządek, warto wynająć pomieszczenie, by tam przenieść choć część wszystkich gratów.

Less Mess Storage – nie tylko przechowywanie

Choć główną działalnością firmy Less Mess Storage jest wynajem samoobsługowych magazynów, w jej ofercie znajdziemy również inne usługi dodatkowe.

Less Mess Storage zajmuje się również obsługą paczek. Ile razy zdarzyło Wam się, że specjalnie wzięliście wolne, żeby odebrać paczkę od kuriera, a ten i tak się nie pojawił? Niestety był to czas stracony, bo zamiast pracować, bez sensu czekaliście. Na szczęście w Less Mess Storage można zamówić usługę odbioru lub nadania paczki. My będziemy mogli spokojnie wybrać się do pracy, a pracownicy Less Mess odbiorą za nas przesyłkę i poinformują, że jest już dostępna w biurze. Jest to bardzo wygodna usługa, dzięki której zaoszczędzimy sporo czasu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here