Najskuteczniejsza reklama to przekaz, który skierowany jest do przedstawiciela grupy społecznej zainteresowanej danym dobrem. Bez sensu jest reklamowanie produktów bądź usług tam, gdzie zapotrzebowanie na nie jest bliskie, a nawet równe zeru. Firmy dokładają wielu starań, aby określić jak najbardziej precyzyjnie swoje grupy docelowe. A następnie umieszczają materiały reklamowe w mediach, z którymi członkowie owych grup mają najczęściej styczność. W reklamie nic nie dzieje się przypadkiem, a już na pewno trudno doszukiwać się go w reklamie internetowej. Rozwój rzeczywistości wirtualnej dał reklamodawcom i pracującym dla nich marketing owcom niespotykane wcześniej narzędzia komunikowania się z potencjalnymi oraz wiernymi klientami. Trzeba bowiem pamiętać, że zadaniem reklamy jest nie tylko zachęcenie nowych konsumentów, ale również systematyczne przypominanie o ofercie tym, którzy już z niej w przeszłości skorzystali. Ludzie się zmieniają, tak samo jak grupy, do który należą. Świat reklamy trzyma jednak rękę na pulsie.

sklepwinternecie.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here