Zapewne nieraz widziałeś bardziej pikantne kampanie reklamowe, gdzie dominowało odkryte kobiecie ciało czy piersi i tym podobne podteksty. Czy jednak takowa reklama działa jeszcze na zmysły, czy jest to już bardziej niezbyt inteligentny zabieg. No cóż, tak naprawdę wiele zależy od pomysłu na zrealizowanie oraz jaka ta reklama dokładnie ma być, gdyż jeśli forma jest niebywała i inna od tego co już widzieliśmy, to rzeczywiście w jakiś sposób można zwrócić uwagę na daną markę lub produkt. Najczęściej jednak jest sytuacja taka, że dana reklama jest wymyślona przez jakiegoś początkującego adepta sztuki i niestety, ale pomysł może nieraz jest dobry, ale jego wykonanie już maksymalnie źle zrobione, co oczywiście psuje nam cały efekt. Dlatego też trzeba tutaj kreatywnie podchodzić do tworzenie tego typu reklam, gdyż można nadziać się na wiele pułapek. Obecnie ludzie oczekują bowiem pewnych nowości, innowacyjności również w codziennych reklamach. Dzięki temu podnosi się również świadomość marki i produktu producenta.