Niestety niektórzy przedsiębiorcy zupełnie nie potrafią się reklamować tracąc niejednokrotnie prawdziwą szansę na sukces. Niewidoczna i droga reklama to najgorsze co może spotkać biznesowe przedsięwzięcie. Dlaczego? Dzisiaj, aby móc mówić o skutecznej sprzedaży, trzeba bezwzględnie poświęcić pieniądze na dotarcie do klienta. Jeżeli prowadzisz standardowy biznes, nie w sieci na pewno wiesz, że to bardzo trudne zadanie. Trzeba budować bazę klientów, ogłaszać się wszędzie, stawiać billboardy, kreować kampanie marketingowe. W sieci ta sprawa jest o wiele prostsza i ukierunkowana na efektywność. W internecie możesz nawet spróbować stworzyć kampanię próbną. Zobaczysz jak wszystko działa. Podsumujesz efektywność. Robiąc to w rzeczywistości jest to bardzo trudne zadanie, ponieważ musisz bezwzględnie wiedzieć kto i w jakiej formie do Ciebie trafił i przez jaką jednostkę reklamową. Często jest to po prostu organizacyjnie niemożliwe do stwierdzenia. Widzisz, że niewidoczna reklama, chociaż wydasz na nią sporo pieniędzy w ogóle nie przyniesie ci żadnego pożytku. Będziesz skazany po prostu na niebyt ekonomiczny. Nie pozwól sobie na to i weź sprawy w swoje kreatywne ręce, a na pewno Twoja sytuacja sprzedażowa znacznie się poprawi.