Marketing internetowy, czyli inaczej e-marketing, polega na reklamowaniu, promocji produktów i usług z wykorzystaniem internetu i stron internetowych. Polega to na wyświetlaniu banerów, reklam multimedialnych, wysyłanie e –maili reklamowych i e-mail spam oraz interstitial. Nowoczesną formą marketingu intrnetowego jest ‘pay per click’, czy reklamodawca płaci każdemu odbiorcy za kliknięcie w link, po których otwiera się reklama. Przy dzisiejszym zainteresowaniu komputerami i Internetem taka forma reklamy jest bardziej korzystna, ponieważ dociera do większej ilości osób i jest nowoczesną alternatywą dla reklamy tradycyjnej. Reklama umieszczona na stronach internetowych zapewnia reklamodawcy dostęp do bardzo dużej ilości osób bez żadnych ograniczeń, może na przybierać różne formy i jest tania. Wadami takiego sposobu reklamowanie produktów i usług jest to, że reklama trafi do osoby, do której nie powinna, nie możemy ograniczyć dostępu do niej i to że skrzynki poczty elektronicznej są zaśmiecane spamem, zazwyczaj właśnie reklamami, co z czasem może stać się uciążliwe dla odbiorów i zniechęcić do danej firmy. Marketing internetowy w obecnych czasach technologii jest korzystniejszą formą niż marketing tradycyjny, daje większe możliwości odbiorcy, przez jedno kliknięcie w reklamę można przenieść się do sklepu którym jesteśmy zainteresowaniu lub znaleźć okazję wartą zobaczenia. Dzięki takiej formie reklamy wzrosły zyski wielu firm przez szersze grono odbiorców. Przeglądając strony internetowe chcąc nie chcąc reklamy tam zamieszczone rzucają się w oczy, przez swoją formę, hasła, kolory i animacje.

advans.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here