Sklepy prowadzą w celach marketingowych różne programy w celu zachęcenia klientów do częstych zakupów a także przyciągnięcia nowych portfeli do wnętrza sklepu. Stali klienci mogą otrzymać dodatkowe rabaty i bony na zakupy, jeśli zachęcą określoną ilość osób do zakupu konkretnej oferty lub wykupienia karnetu na usługi czy np. przyłączenia do klubu sportowego. Regularni konsumenci odwiedzają regularnie swoje ulubione sklepy nie tylko z powodu ulubionych produktów i usług, stali klienci mogą liczyć na gratisowe zakupy pod postacią darmowych próbek, prezentów w postaci kart przedpłaconych i bonów podarunkowych o określonej kwocie do wydania w sklepie. Karty podarunkowe i bony na zakupy są częstym prezentem, jaki otrzymują pracownicy korporacji na różne okazje np. w okresie świątecznym lub kiedy firma odniosła wielki sukces. Karty podarunkowe to alternatywa dla tych, którzy nie mają zupełnie pomysłu na prezent, lub dla rodziców, którzy chcą sprawić swojemu dziecku niespodziankę i nagrodzić swoje pociechy za otrzymanie dobrej oceny.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here