Dzięki internetowi możesz docierać do coraz szerszej grupy odbiorców. Nawet najmniejszy biznes może mieć ogromne zasięgi nie tylko na terenie Polski, ale i na całym świecie, jeżeli tylko zostanie wsparty odpowiednimi działaniami marketingowymi. Jak reklamować swoją firmę w internecie i z jakich narzędzi korzystać, aby reklama przynosiła największe korzyści?
E-mail marketing
Tego rodzaju promocja bazuje na budowaniu listy kontaktów i odbiorców, którzy otrzymują e-maile, informujące o działaniach podejmowanych przez firmę – ofertach, promocjach, czy też o tematach niezwiązanych bezpośrednio z działalnością firmy. Jest to coraz bardziej zautomatyzowana forma marketingu, która umożliwia optymalizację pod kątem sprzedaży oraz segmentację. Reklama internetowa stale zyskuje na popularności i jest często wykorzystywana w różnych branżach.
Reklamy Display
Jest to forma reklam w internecie, która przyjmuje postać multimedialnych komunikatów, umożliwiających bezpośrednią interakcję potencjalnego klienta z marką. Pozwalają one na skuteczne przyciągnięcie uwagi. Jest to możliwe dzięki formie, w jakiej pokazują się odbiorcy – bannerów, pop-up’ów czy grafik, które umożliwiają przeniesienie się na stronę firmową i zapoznanie z ofertą poprzez zaledwie jedno kliknięcie.
Influencer marketing
Nową i coraz częściej wybieraną formą reklamy jest influencer marketing. Dlaczego cieszy się takim uznaniem? Influencer, czyli bloger, youtuber lub popularny użytkownik Instagrama ma wokół siebie zaangażowaną społeczność, która polega na jego opiniach i chętnie korzysta z tych samych produktów i usług, co ich autorytet zakupowy.
Większość konsumentów używa social mediów oraz innych miejsc w internecie, aby zapoznać się z ofertą firmy, uzyskać niezbędne informacje i opinie na temat marki. Budowanie strategii marketingowej w internecie bywa trudne, szczególnie ze względu na ogromną konkurencję. Z tego powodu warto skorzystać z pomocy profesjonalistów, którą oferują takie agencje jak Adnext. Zaistnienie w internecie to niezbędny krok do znalezienia nowych odbiorców, a tym samym zwiększenie sprzedaży.