Pozycjonowanie stron jest dość trudną sprawą nawet dla największego eksperta, jako że Google często zmienia algorytmy odpowiadające za przekładanie wpisywanych fraz na pokazywane w wyszukiwarce wyniki. O ile w większości są to mniejsze zmiany, to jednak raz na dłuższy czas (parę miesięcy, a nawet lat), następują zmiany drastyczne, wywracające środowisko seo i prace firm pozycjonerskich do góry nogami. Przykładową sytuacją był słynny algorytm Panda i jego poprzednicy, które spowodowały, że do tej pory faworyzowane wpisy do katalogów stały się bezużyteczne, a stopniowo zaczęły się liczyć unikalne linki z wiarygodnych stron i pisane w sposób naturalny artykuły na zapleczach. Google postawiło więc na oryginalną, niepowielaną treść zamiast nadal promować te witryny, które często za pomocą spambotów i innych automatyzowanych narzędzi zapewniały sobie ogromne ilości – jak się okazuje – bezwartościowych linków do swoich witryn. Dlatego obecnie kluczem do sukcesu – zakładając, że nie wynajmiemy firmy, która za często niemałe pieniądze zrobi po prostu wszystko za nas – jest budowanie takich zapleczy, które crawlery Google’a uznają za rzetelne, oryginale i napisane przez człowieka, a nie stworzone na przykład za pomocą programu synonimizującego jeden tekst i tworzącego z niego wielu. Ważnym jest także, aby strony, z których prowadzą do nas linki, nie zawierały mnóstwa innych odnośników do zewnętrznych źródeł, wtedy bowiem moc linku pozycyjnego do naszej strony spada.

szumski.pl

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułReklamy wyborcze.
Następny artykułEkonomika transportu

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here