Oglądamy wiadomości, chłoniemy świat kreowany przez postacie medialne, ale czy naprawdę zastanawiamy się czego potrzebujemy za pośrednictwem wiadomości? Okazuje się, że ludzie w tym obszarze mają naprawdę różne potrzeby, a z tego wynika różny sposób prezentowania informacji. Dzisiaj głównie wiadomości zdobywamy za pośrednictwem internetu i telewizji. Ciekawe jest to, że zarządzający mediami doskonale orientują się w różnorodnych potrzebach i robią wszystko, aby maksymalnie zdywersyfikować działalność w tym obszarze. Im lepiej dobrane do potrzeb wiadomości, tym oczywiście większa oglądalność, ale nie można zapominać też o innej sprawie, którą są indywidualne potrzeby. Nie każdy człowiek chce wiedzieć co dzieje się w polityce, a nie każdy chce np. oglądać plotkarskie informacje. Dlatego wcześniej opisywany podział jest jak najbardziej idealnym wyjściem z sytuacji. Media muszą zrobić wszystko, aby dopasować ofertę do potrzeb widzów, ponieważ żyją z reklam, a sponsorzy muszą widzieć efektywność. To w gruncie rzeczy, dlatego ten biznes może tak rozkwitać. Podsumowując każdy szuka w wiadomościach czegoś innego, ale to nie znaczy, że różne sposoby ich prezentacji nie mogą istnieć na równi ze sobą.