Oglądamy wiadomości, chłoniemy świat kreowany przez postacie medialne, ale czy naprawdę zastanawiamy się czego potrzebujemy za pośrednictwem wiadomości? Okazuje się, że ludzie w tym obszarze mają naprawdę różne potrzeby, a z tego wynika różny sposób prezentowania informacji. Dzisiaj głównie wiadomości zdobywamy za pośrednictwem internetu i telewizji. Ciekawe jest to, że zarządzający mediami doskonale orientują się w różnorodnych potrzebach i robią wszystko, aby maksymalnie zdywersyfikować działalność w tym obszarze. Im lepiej dobrane do potrzeb wiadomości, tym oczywiście większa oglądalność, ale nie można zapominać też o innej sprawie, którą są indywidualne potrzeby. Nie każdy człowiek chce wiedzieć co dzieje się w polityce, a nie każdy chce np. oglądać plotkarskie informacje. Dlatego wcześniej opisywany podział jest jak najbardziej idealnym wyjściem z sytuacji. Media muszą zrobić wszystko, aby dopasować ofertę do potrzeb widzów, ponieważ żyją z reklam, a sponsorzy muszą widzieć efektywność. To w gruncie rzeczy, dlatego ten biznes może tak rozkwitać. Podsumowując każdy szuka w wiadomościach czegoś innego, ale to nie znaczy, że różne sposoby ich prezentacji nie mogą istnieć na równi ze sobą.

margines.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here