Wyprzedaże oraz akcje promocyjne to bardzo powszechnie stosowane techniki zwiększenia sprzedaży przez koncerny motoryzacyjne, dzięki zastosowaniu szeregu metod szeroko pojętej promocji dealerzy samochodowi starają się pozyskać nowych nabywców. Przyglądając się tym wszystkim akcjom promocyjnym, w których prześcigają się producenci samochodów, te wszystkie działania promocyjne nasilają się zawsze z końcem roku lub początkiem nowego, wtedy też panują niewyobrażalne obniżki cen, szeregi opcji dodatkowych w gratisach, lub bardzo dogodne warunki zakupu samochodu. Większość ludzi widząc te kuszące oferty myśli, ze skoro jest możliwość, to czemu nie skorzystać z okazji i zapłacić mniej, czyli ważnym argumentem który ukazuję się przed kupującym, płaci mniej za to samo, jednak czy to do końca jest ten najważniejszy argument, koncerny często wolą sprzedać coś po kosztach aby zrobić miejsce dla dużo nowszych bardziej zaawansowanych samochodów które w pierwszej fazie sprzedaży często się tylko nieznacznie droższe od starszych samochodów z przed promocji, kolejnym argumentem jest rok produkcji otóż kupując samochód z końcówki roku po niedługim okresie użytkowania auto ma już rok, nie ważne, że jest z grudnia, niestety jest to już samochód roczny.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here